Jumaat, 24 Oktober 2008

asyik-asyik makan


1. Syawal tak abis lg ek?Selagi belum berakhir Syawal ni selagi tu la ada makan-makan.Macam melepaskan geram pulak sbb bulan Ramadhan dah habis.Selagi ada jemputan pegi je la.

2.Lama tak nampak pelangi.Hr tu lepas hujan br nampak pelangi.View dr umah.Dulu kecik-kecik kalau nampak pelangi org cakap jgn tunjuk.Nantu kudung jadi.Kalau tak nak kudung isap balik jari tu.Ha ha ha.Kat mana kaki pelangi ek?

3.Snap dr atas bas nak balik Kuantan.Hari hujan.Ni sg Kelang/Gombak.Air deras dan kotor.Kotor betul ek sungai kat Malaysia ni.Ni menandakan kita rakyat Malaysia ni pengotor!



5 ulasan:

Cikgu Kool berkata...

Orang kat kl dan selangor la pengotor, aku kat Ipoh! Aku bukan pengotor..wahahahaha...

siew berkata...

ye ke?
aku kat putrajaya...
bandar dlm taman
lg le bukan pengotor..
ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Sg. Klang/Gombak tak lalu shah alam...
pembersih woooo...muahahahah

Cikgu Kool berkata...

Dubun a.k.a Awie semakin sihat...akan melangsungkan perkahwinan pada hari raya haji ini..aku telah bertindak sebagai jurukamera rasmi untuknya!

siew berkata...

bro dedi,
pesan ke dia...jgn lupa jemput aku
kecik ati aku kang
hahaha