Rabu, 21 November 2007

halaman asmara

ingatan tiba-tiba terarah kepada mak dan ayah di kg.mak dan ayah hanya tinggal berdua di kg.sesekali mungkin adik yg kerja berdekatan balik menjenguk.kakak yg berdekatan juga selalu ke sana.tapi sebagai anak lelaki mmg aku ada niat menetap di kg menjaga kedua org tua.tapi niat masih terhalang.masih belum ada rezeki agaknya.


sini aku kasi gambar satelit kawasan rumah aku.petak bertanda '1' adalah kawasan rumah aku.tapi gambar agak kabur.mungkin sbb rumah aku masih menggunakan bumbung zink lg.haha.

petak bertanda '2' pula adalah Air Teguh Enterprise.perniagaan yg dimulakan oleh ayah aku lepas berpencen.perniagaan berasaskan pokok-pokok hiasan, pokok bunga, hiasan dalaman, luaran, lanskap dan macam-macam lg lah.silalah ke sana jika berkesempatan.aku merasakan perniagaan ini bukan hanya semata-mata perniagaan.ia juga aku rasakan sebagai terapi kepada mak dan ayah.terapi untuk org berpencen.tidaklah bosan sgt tanpa berbuat apa-apa kerja.

semoga mak dan ayah sihat-sihat saja di kg halaman.

Tiada ulasan: