Rabu, 16 Januari 2008

batik

Semalam Tan Sri KSN mengumumkan pemakain batik diwajibkan pada setiap hr khamis.wah..setiap minggu.berbanding hanya pada 1 & 15hb setiap bulan sebelum ni.
aku sebagai salah seorang kuli kepada kerajaan harem tak pernah pakai baju batik.rasa geli je nak pakai.lg pun aku malas nak pakai sbb aku mungkin kena pegi site.tak kan pegi site pakai baju batik pakai safety boots.apa kejadahnya.cam pak menteri dtg lawat projek.buat upacara pecah tanah.dan sebab terbesar aku tak pakai sebabnya aku tak de pon baju batik tu.ha ha ha
tapi aku (bukan aku je, kakitangan gomen yg lain juga) mengharapkan pengumunan lain selain pemakaian batik tu dari Tan Sri KSN.tentunya pengumuman saguhati menggantikan bunus.pengumuman yg ditunggu-tunggu.tapi tak kunjung tiba pun.kami masih mengharap.jawab Tan Sri KSN beliau masih belum berbincang dengan PM.jadi, kita tunggu saje la.
kalo ada saguhati tu br lah boleh aku beli baju batik.paham-paham je la baju batik bukannya murah.lain lah batik siam or batik jawa.kat maidin byk yg murah-murah.ni batik malaysia.mahainya berkali ganda dari yang diimport.kalau ada saguhati tu boleh lah aku bergaya ke tapak projek dengan berbatik
ha ha ha ha

Tiada ulasan: