Rabu, 30 April 2008

Biar gambar bercerita-II

Sbb tak dak keje aku bukak la gambar-gambar dlm pc.meh nengok lg..

ni permandangan di Pantai Seri Tujuh, Kelantan
semasa ikut rombongan pengantin

hah..ni suspen.ni masa aku kasi pecah spot rim kete V6 mentua aku.ha ha ha.ada sdikit gelabah.polis dtg tgk je.ceh...


waahhhh....raya haji lepas...


Teluk Cempedak


Ni hero akak aku.Nakal gila


wah ni bes.ni rumah kelahiran aku kat Perak.kawasan terpencil sket la.ehehehe

Gambar 1st tu ayah, mak dan adik.mak ngan ayah pakai sedondon.wah...time ni kami kat Bagan Datoh.ada sungai beso.sungai perak kot.ayah cerita time dia bujang umah sewa dia dekat2 sungai tu.kat tepi sungai tu dulu ada pengkalan bot/sampan.seberang sungai tu daerah Setiawan.dulu kalau ayah nak balik Penang, dia akan naikkan moto vespa dia atas sampan/bot penambang pastu seberang la sungai yg beso tu.ngeri tgk sungai tu.ayah naik vespa je dr perak ke penang time tu.cayalah.


Awek berlatar belakangkan Menara Condong Teluk Intan

oklaa...nanti tambah lg...ehehehe

Tiada ulasan: